
„Augustā pieprasījums pēc bērnu apģērba palielinās diezgan strauji. Ja vasaras pirmajos mēnešos, kad bērni dodas uz laukiem, nometnēm vai citur, biznesā iestājas neliels klusuma periods, tad, tuvojoties 1. septembrim, vecāki arvien vairāk sāk interesēties par jaunām drēbēm savām atvasēm. Jāpiebilst, ka augusta beigās gatavojamies laist pārdošanā jauno bērnu apģērbu kolekciju, kas tieši būs domāta svinīgiem pasākumiem. Protams, piedāvājam arī ikdienas drēbes.
Vecāku prasības attiecībā uz bērnu apģērbu ir ļoti dažādas, protams, pirmās divas un noteicošās ir ērtums un funkcionalitāte. Jāteic, ka mūsu ražoto produkciju visbiežāk iegādājas vecāki, kuri vēlas individuālus un košus apģērbus. Turklāt augstu tiek vērtēta arī apģērbu kvalitāte. Mēs aktīvi komunicējam ar saviem klientiem un, izstrādājot jaunās kolekcijas, ņemam vērā viņu ieteikumus. Protams, pirmo kolekciju radīju, balstoties uz savām izjūtām un pieredzi, bet katra nākamā tapa, ieklausoties bērnu vecākos. Piemēram, jaunajā kolekcijā puišiem būs mīkstas trikotāžas žaketes, kuras varēs nesāt gan svētkos, gan ikdienā. Tā ir viena no vecāku idejām. Meitenēm būs kleitas ar garām piedurknēm.
Pēdējā gada laikā pārdošanas apjomi ir tikai palielinājušies un beidzot nes cerēto peļņu. Jāteic, ka tas nav noticis tāpat vien. Esam veikuši tirgus analīzi, lai saprastu, ar kādiem veikaliem sadarboties un kāda veida apģērbu tiem piegādāt, piemēram, veikalā Paviljons pārdodam drēbes no trikotāžas un kokvilnas, kas domātas lielākiem bērniem, bet uz veikalu My Kiddy vedam lina drēbes dažādām vecuma grupām, jo tās vairāk interesē tūristus. Strādājam arī ar individuāliem pasūtījumiem, piedāvājot ģimenes komplektus.
Runājot par eksportu, jāatzīst, ka esam tikai ceļa sākumā. Jūlijā bijām pieredzes apmaiņas braucienā uz Norvēģiju, kur satikām potenciālo sadarbības partneri. Patlaban norisinās sarunas par modeļiem un to krāsām, jo jāņem vērā, ka tur tomēr ir citi ģērbšanās paradumi. Jāpiebilst, ka mūsu galvenais mērķis, ko vēlamies piepildīt nākotnē, ir atrast pastāvīgus sadarbības partnerus ārvalstīs, lai paplašinātu tirgu.”
http://nekrize.lv/bernu-apgerbs-tiek-radits-ieklausoties-vecaku-velmes/